_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 15 Disember 2015

Salam Selasa...

Assalamualaikum... 
dah lama sangat saya tak menulis di sini.
Maaf beribu maaf atas kelemahan saya.

Pesanan buat kita semua...

"Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. 
Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, 
dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran 
serta berpesan-pesan dengan sabar."

(Al-'Asr 103:2-3)

credit: MamaFaiz

Semoga kita semua berada di bawah lindunganNya.
Jumpa lagi.

Salam Sayang,
Shikin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan