_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 15 Disember 2015

Omega Guard Shaklee Untuk....

Pagi ni saya nak berkongsi fakta dibawah sebab ada kawan order sebotol malam tadi.



Excited sebenarnya sebab saya dah lama skip makan vitamin.hahaha... Dah lama kan tak balik kampung. Bila balik kampung semua makanan saya hantam sampai lupa makan suplemen (jangan follow perangai saya... saya dah gemuk gara-gara makan banyak ^_^) 

Dua minggu lagi nak bukak sekolah... Kena balik pangkal jalan, kalau tak memang sah fokus hilang. Kesian anak-anak murid. Jom baca ne...

Anda perlu mengambil Shaklee OmegaGuard sekiranya anda: 
  • Ibu hamil (perkembangan otak bayi dalam kandungan, kurangkan risiko lahir pramatang, dan mengurangkan alahan bayi selepas bayi dilahirkan)
  • Ibu menyusu (perkembangan otak bayi)
  • Kanak-kanak (Usia 0-6tahun adalah peringkat umur yang sangat kritikal di mana pertumbuhan otak yang pintar perlukan makanan yang kaya dengan asid lemak Omega 3, DHA dan EPA. dan bagus untuk sistem imunisasi kanak-kanak, asma, ekzema)
  • Individu yang ingin mengawal berat badan (omega 3 meningkatkan hormone Leptine yang mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat)
  • Individu yang ingin meningkatkan kepekaan , daya ingatan dan kecekapan kerja 
  • Lelaki yang mementingkan kesihatan - memelihara dari penyakit jantung, strok, obesiti, kencing manis dan banyak lagi
  • Wanita yang mementingkan kecantikan (flawless skin) dan kesihatan(tulang dan sendi)
Shaklee OmegaGuard mengandungi Omega -3  yg kaya dgn DHA dan EPA.
 Omega 3 adalah asid lemak yang perlu tetapi badan kita tak dapat menghasilkannya 
maka ia perlu diambil dari diet harian
    Kalau rasa anak korang senang demam, mudah mengantuk kat kelas, ada penyakit asma, alergy atau nak anak pintar..,beli lah Omega ni untuk korang....

    Kalau rasa bukan untuk anak, sila lah beli untuk diri sendiri. Omega ni bagus untuk otak.. untuk kulit yg cantik...untuk kesihatan sendi dan mengawal kolestrol... .

    Kalau rasa sayang suami.. hadiahkanlah untuk suami... sebab Omega juga vitamin utama untuk orang lelaki...

    Hmm.. bunyi macam saya paksa ke?.. tapi sebenarnya takkk..... sebab kalau korang nak tahu, Omega ni favourite kami sekeluarga.... vitamin no 1 untuk saya sekeluarga...Saya dah nampak dan rasa kesannya.. bestttt sangat tu yg bersungguh nak korang beli.. haha....Korang rasalah dulu.. tak kenal maka tak cinta.. yer tak...

    Okey.. korang boleh teruskan membaca posting saya sebelum ini untuk lebih lagi cerita kelebihan Omega Guard Shaklee berbanding jenama lain dan kenapa kami memilih minyak ikan brand Shaklee..

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan