_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 27 Disember 2015

Keperluan kalsium seharian manusia

Anda sering sakit pinggang bila hamil atau menyusu kan anak kan? Puncanya adalah kita kekurangan kalsium.




Kalsium pula boleh diambil melalui pelbagai makanan. Tapi mitos kita bila sebut kalsium mesti daripada susu kan. Haaaa sanggup sakit tulang semata-mata tak suka minum susu.


Banyak kan.... Cuma kita kadang- kadang sangatlah sibuk hingga tak sempat mencari pemakanan yang terbaik untuk diri kita sekeluarga.

Solusinya mudah je. Shaklee membantu memenuhi kalsium anda dengan cara paling mudah.







Hanya buka botol dan telan sebelum tidur... Senang kan...

Ostematrix ne produk panas ne.semua orang boleh amalkan. Beli sebotol, sekeluarga boleh kongsi makan.

Jumpa lagi kawan kawan.

Kalau nak order ostematrix, call/wasap saya. Konsultasi yang terbaik untuk anda, InsyaAllah.

Shikin & Harus
SID 883799
0139867967

2 ulasan: