_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 28 Disember 2015

Resepi Makaroni Salad Buah-buahan

Dah macam sotong gerakan saya hari ne. Gerakan solo... Anak2 besar di bawah jagaan suami. Anak kecil comel saya di tempat pengasuhnya... Kesian, bagi dorang lepas rindu. Sebulan dah bercuti. Ibu? Ibu bergerak sana sini dengan pelbagai projek.hihihi...


1. Klinik
2. Dobi pakaian
3. Bayar bil online
4. Uruskan basikal anak2
5. COD Vitamin
6. Shopping barang dapur
7. Masuk dapur... Masak desert je pun

Ne resepinya...

Ne semua bahan-bahan yang diperlukan

Langkah-langkahnya...mudah je
Gaul semua sehingga 'mesra'



Siap untuk dihidangkan.... Mudah & enak dimakan seisi keluarga



Tiada ulasan:

Catat Ulasan