_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 24 Disember 2015

Kerja Kahwin Simple

Majlis kahwin bakal berlangsung 2 hari lagi. Kami semua baru pulang daripada kampung halaman. Memang 'last minute' sungguh. Penat....sangat penat.


Buat hantaran pun gubahan yang sangat simple... Tapi syukurlah semuanya berjalan lancar. Yang penting barakah perkahwinan kan. Bukan dinilai pada grand nya sesuatu majlis. Kawan-kawan doakan ya untuk adik ipar saya. Semoga kekal bahagia ke syurga Ilahi.

Ne je sikit gambar-gambar kami...





Dah penat jom telan ostematrix 4 biji. Esok kena bangun awal. Tips kalau korang terlampau penat.... Ulang zikir ne sampai korang tertidur.hihi


Salam sayang,
Shikin & Hafyz
0139867967



2 ulasan:

  1. senang kan bila kerja kahwin simple je..kita pun tak penat sangat

    BalasPadam
  2. Tulah... Kalau terlampau cerewet bhg hantaran ne mmg xboleh buat sendiri.hantar d kedai je senang.hihi

    BalasPadam