_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 23 Disember 2015

Suplemen ibu hamil menghidap diabetes @ gdm

Ibu hamil walaupun sebelum ini mempunyai tabiat pemakanan yang sihat sebenarnya masih tidak boleh lari dari terkena kencing manis semasa hamil. Ini adalah kerana hormon ibu yang sedang hamil sangat berbeza sebelum kehamilan.

Bagaimana Shaklee membantu masalah ini?



ESP membantu memberikan tenaga, menurunkan tahap kencing manis dan merperbaiki sel & tisu yang rosak dalam badan

Vita-lea mengandungi 28 jenis multivitamin dan mineral yang lengkap untuk keseluruhan tubuh badan manusia termasuklah mengawal paras gula dalam badan

Bcomplex pula mengandungi asid folik yang diperlukan oleh bayi serta dikenali sebagai vitamin anti stress untuk membantu menenangkan emosi ibu hamil.

Ostematrix memenuhi keperluan kalsium yang diperlukan oleh ibu dan bayi. Bayi mula menyerap kalsium ibu untuk pembentukan tulang manakala si ibu perlukan kalsium supaya badan kekal bertenaga dan tidak mengalami sakit belakang @ sakit gigi dan sebagainya.

Berikut adalah testimoni ibu hamil yang turut mengamalkan vitamin lain untuk mengawal kencing manis mereka. Apapun sebenarnya, vitamin yang mereka amalkan ini adalah set vitamin Shaklee yang lengkap untuk ibu hamil.





Salam Sayang
Shikin & Hafyz (883799)
0139867967


2 ulasan:

  1. bahaya gdm masa hamil nie...eloklah amalkan suplement yang boleh bantu kawal paras gula kan...

    BalasPadam
  2. Pm harga set suplement yg blh kawal paras gula

    BalasPadam