_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 20 Mei 2015

Rindu Sarawak....

Baru selesai perhimpunan.... Td masa nyanyi lagu negeri Sabah, tetiba aku sebak. Rindu nak nyanyi lagu Sarawak, Ibu Pertiwiku....

Aku Anak jati Terengganu, rezeki pertamaku di bumi Sarawak...& kini aku d Sabah.... Sungguh aku rindu nak balik Sarawak.... Jenguk & ziarah keluarga angkat d Saratok, Sarawak.



Doakan kamek murah rezeki, Mak... Panjang umur lak kamek ngabas kitak sekeluarga...

Anak cucu mu yang jauh....

Shikin, Hafiz, Rizqy, Zahra & Ammar




Tiada ulasan:

Catat Ulasan