_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 3 Mei 2015

Promosi Shaklee mei 2015

Assalamualaikum...


Terbaikla promo bulan ne... macam-macam vitamin diberikan diskaun.... sangat wowwww!!!!
Super duper jimat ya walaupun Shaklee turut terkena tempias GST. 

1. Beli apa-apa vitamin & Register ahli RM65, postage RM10 Sem / RM20 SS
boleh dapat percuma sebotol vitalea bernilai RM95...........




2. Beli YES pack... dapat less 5% 



3. Beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5% - OmegaGuard @ Phytocol-ST

4. Beli 3 percuma 1 - Vitalea kanak-kanak

5. NutriFeron dan Collagen Powder kini berada di pasaran setelah tiada stok di Shaklee Malaysia sejak sekian lama





Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 





Salam Sayang...
Shikin, 0139867967

*Semua harga yang dinyatakan belum termasuk 6% GST




Tiada ulasan:

Catat Ulasan