_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 31 Disember 2015

Selamat Tahun Baru 2016

πŸ“Sudah nak tahun 2016...



 saya😊
    mungkin😳
         banyak😣
              salahπŸ˜”
                  pada😞
                       kamu semua😱
                        sengaja😁
                       atau😲
                     tidakπŸ™…
                 jadiπŸ’
            sebelum☝
         masuk🚢
    2016...
saya😌
mohonπŸ™
      maaf☺
            zahirπŸ‘„
                  batinπŸ’š
                    kepadaπŸ˜‰
               semuaπŸ˜ƒ
          setulus✌
      hati
 kuπŸ™‡
,,,,,🌺,,,,kembang melati sungguh lah indah,,,,,,,,🌷,,,,,,,
,,,,,🌹,,,,di tengah taman jadi hiasan,,,🌺,,
,,,πŸ™,,,bulan Januari
 tercium sudah,,,,,πŸ™,,,,
,,,,,,,kalau ada KHILAF    mohon di maaf kan,,,πŸ™,,,,,



,,,,,,🌷,,, makan roti jangan berlari,,,,,,🌺,,,,,
Bersih kan HATI SUCI KAN DIRI,,,,,,🌺,,,,,,

,,,,bunga teratai terikat rapi,,,,,,,,🌹,,,,,,,,
Lama di pandang indah sekali,,,,,,,🌷,,,,,,,

,,,,biar pun 2016
 sebentar lagi,,,,,,,,,
🌺,,,,mudah"an  saya jadi orang pertama yg ngucapkn,,,,,,,,,πŸ™,,,,, SELAMAT TAHUN BARU
✨2016 ✨😊😊😊
✅ Dosa Jangan di ➕
✅ Amal Jangan di ➖
✅ Cinta Jangan di ➗
✅ Hidup hanya 1  ❌

πŸ”³ Gugur Bunga 🌻 kerana layu 🌟
πŸ”³ Gugur Iman πŸ’— kerana Nafsu  πŸŒŸ
πŸ”³ Gugur Cinta πŸ’˜ kerana Cemburu 🌟
πŸ”³ Tertawa πŸ˜„ kerana Bahagia 🌟
πŸ”³ Menangis 😭 kerana Derita 🌟
πŸ”³ Bertaubat kerana Dosa 🌟
πŸ”³ Beribadah kerana Takwa 🌟
πŸ”³ Hidup tanpa Cinta pasti Hampa 🌟
πŸ”³ Hidup gila Harta pasti Celaka 🌟
πŸ”³ Hidup penuh Dosa akan ke Neraka 🌟
πŸ”³ Hidup Bersyukur dengan apa adanya 🌟
πŸ”³ Insya Allah akan Bahagia 🌟

πŸ€ BIAR putus cinta dengan MANUSIA tetapi JANGAN putus cinta  dengan ALLAH πŸ€

✨✨✨✨ πŸ˜ŠπŸ˜„πŸ’“πŸ’“πŸ’“
πŸ˜„marilah sama sama mengeratkan silaturrahim dan kasih sayang.....AMIIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan