_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 24 Mei 2014

Barang PANAS!!!

Assalamualaikum....kawan2. Jangan terkejut bila saya upkan tajuk 'barang panas' Ne.... Bukan maksud barang terlarang tau...

Vitamin2 ne semua hot stuff dalam tangan saya. Sangat tinggi permintaan customer terhadap vit2 Shaklee Ne. Mcm chipsmore plak di HQ. Order online pun kadang2 2 hari je dalam talian.


1. Nutriferon - untuk imunisasi badan anda sekeluarga
2. Cinch - untuk anda yang mahu amalkan diet secara sihat
3. Mealshakes - beli 6 percuma 1. Minuman segera untuk anda sekeluarga. Harga jimat berbaloi-baloi...
4. Collagen - nak cantik gojes blink2 nanti di hari lebaran, Jom amalkan collagen speaker sehari
5. Herblax - untuk melawaskan urusan usus anda... Julap moden yang Selamat & berkesan
6. Zinc - untuk sembuhkan Luka, atasi masalah keguguran rambut & kesuburan lelaki
7. Vit-c - untuk tingkatkan sistem imun badan & Bantu hasilkan kolagen dlm badan

8. Vit E - untuk kecantikan & kesuburan lelaki

Jom pilih.... Melabur untuk kesihatan anda sekeluarga. Semoga Allah merahmati setiap sen yang anda belanjakan untuk kesihatan anda sekeluarga. Saya doakan Kita semua diberi kesihatan yang baik untuk terus beribadah kepada Nya.

Ashikin, SID 883799, 0139867967, 
FB : Nor Ashikin Azahari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan