_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 1 Jun 2014

Cuti2 Malaysia... Jun 2014

Assalamualaikum kawan2... Seronok x cuti sekolah Kali Ne? Mesti korang pun tengah seronok bercuti bersama2 keluargakan.

Hari ini, saya nak kongsi gambar2 sepanjang perjalanan kami sekeluarga ke Sarawak. Kali terakhir berkunjung ke sini adalah hampir 2 tahun lepas. Banyak sangat perubahan di sini. Saya rasa sangat teruja untuk meneroka sarawak walaupun belum berkesempatan untuk berkunjung ke semua bahagian di Sarawak.

Banyak pengalaman yang saya timba di bumi sarawak. Dari pengalaman mengajar hinggalah pengalaman kehidupan bersama masyarakat.

 Nanti bila ada kesempatan, saya kirimkan lagi foto2 sekitar Kuching untuk tatapan anda semua.Selamat bercuti, semoga Kita semua dilindungi Allah walau dimana Kita berada. Amin.











NorAshikinAzahari# percayasebelumberjaya#
CoordinatorJune2014#013-9867967


















































Tiada ulasan:

Catat Ulasan