_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 26 Jun 2014

Ramadhan 2014


Assalamualaikum kawan-kawan....Salam subuh Dr saya. Lama sungguh sy x menulis. Kekangan masa & internet yang selalu on off di kawasan saya. Xlama lagi Kita nak berpuasa kan. Seronoknya rasa bila ingat kenangan berpuasa dulu2. Pg bazar ramadhan. Bukak puasa, makan macam2 jenis kuih....aih, semua tinggal kenangan.

 Bila dah dewasa, dah kena drive sendiri nak g bazar, saya jadi sedikit MALAS. Jalan sesak, orang ramai, parking xda, memang masak sendiri jgk yg jd pilihan saya. Anak2 pun masih kecil. Jimat segala2nya.

Jom Kita berpesta ibadah. Hayati sepenuhya dengan rasa keinsafan.



























      












    









Tiada ulasan:

Catat Ulasan