_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 5 Jun 2014

Solat sunat dhuha

Assalamualaikum...

Kawan2, apa khabar pagi Ne? Saya syukur sangat sebab dapat merasai nikmat batuk & selsema. Sebab lama dah saya x diuji begini. Tapi alhamdulillah saya masih dapat menjalani kehidupan seharian seperti biasa.

Nak tido malam tadi saya dah makan nutriferon, vit c, vit e dan ajht. Overdose sikit hari ne sbb ambik 2 Kali n 2 biji skali makan sebab nak berjalan2 bercuti konon. Jangan tiru saya OK. Cuma kena minum banyak air putih @ air masak @ air mineral lah.

OK, saya nak share sikit tentang solat sunat dhuha. Memang x dinafikan, lepas buat Shaklee baru saya maintain buat solat dhuha ne. Dulu dalam otak ne duk tanam 'susahnya solat dhuha Ne', 'xda masa la nk solat sunat'.... Lemahnya saya dulu. Semoga saya istiqamah selepas ini. Jom kawan2, Kita luangkan masa. Xsusah pun nk solat sunat ne.

 Mohonlah pada Allah... Semoga diberkati Allah.


 Salam sayang,
 Ibu Rizqy & Zahra :-)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan