_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 4 Mei 2014

Lagi testimoni Vivix :)

Assalamualaikum & selamat pagi kawan-kawan, pagi ne sy jalan2 d grup otai2 saya... anak2 pun bersama makcik2 n nenek dorang, ibu bermaharajalela lah depan laptop... hihi. 

Sekarang xnak cakap banyak,
you all baca lah sendiri apa yg ditulis ye :)



ha... masih ragu nak cuba vivix??? cubalah at least skali dalam hidupmu :)

Nor Ashikin binti Azahari
Shaklee Independent Distributor
ID : 883799
013-9867967
FB : Nor Ashikin Azahari

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan