_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 13 Mei 2014

Cara sihat untuk meningkatkan berat badan

Assalamualaikum....Selamat pagi kawan2

Pagi ne sy try n error utk update blog thru hp sy...nk bukak laptop sangat segan sebab ada ibu mertua d rumah...ehehe... Jadi sambil2 masak sup n nasi ayam d dapur, sempatla sy mengadap hp sy ne.

 OK, pagi ne nk share sikit pasal sorang customer saya. Sblum ne sangatla dia risau bdnnya kurus kering. Dia ckp mcm org lidi. Kdg2 dia jd malu bila kwn2 mengejek bdnnya bgtu.

Kemuncak ceritanya, dia nangis... Mkn byk pun x naik. Duit habis sbb hari2 mkn fast food mengakibatkan dia skrg mengalami migrain yg kerap menyerang. Doktor ckp sebab pemakanan x seimbang n lifestyle pun x sihat... Aduh, ingatkan mkn byk cepat gemuk kan...

Dia Google n jumpa blog sy. Setelah ceritakan kisahnya PD data, saya suggestkan dia set cadangan untuk naikkan berat badan secara sihat bersama Shaklee... 2bulan saya bantu dia... Kuatkan semangat dia n bantu dia utk hindari fast food.





sekarang sahabat sy dah berjaya menaikkan berat badannya 2kg selepas sEbulan mengamalkan set ini. apa yang memmbuatkan sy teruja adalah sy mampu membantunya menambah berat badan tanpa fast food. migrain yg dialaminya setiap hari selama ne dah hilang. syukur ya Allah...

kawan2 yg nak cuba set 'weight gain' ne, feel free utk contact sy. kita story2 dulu sebelum anda buat keputusan.

shikin, 013-9867967, FB: Nor Ashikin Azahari, SID 883799









Tiada ulasan:

Catat Ulasan