_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 18 Mei 2014

tips atasi demam

Assalamualaikum kawan2. lama kita x 'btemu' kan. ehehe... rindu sangat dengan kalian.

saya sangat bz sepanjang minggu ne.. anak kecil sy plak diserang demam, batuk & selsema. sy pun sama tp mengenangkan anak2 yg perlukan sy, sy kuat. suami tiada d sisi bkn bmaksud sy mesti down bila anak sakit. sy nak share sikit di sini.. kadang2 kita seorang ibu mmg gabra bila anak sakit kan. sama jgk dgn sy.

ada jgk sy bg zahra paracetamol tp x ngam... nk bg antibiotik sy pun xyakin. pengalaman sy anak2 sy mmg x sembuh jgk demam walaupun di bg antibiotik. saya hanya lap badan anak2 dgn basic h Shaklee n bg dorang nutriferon...sbg ganti antibiotik.












 syukur saya temui penawar terbaik utk atasi demam anak2 bersama Shaklee. tq Allah, tq Shaklee

Shikin (SID 883799) , FB Nor Ashikin Azahari,
0139867967 @ wassap 0168301531


Tiada ulasan:

Catat Ulasan