_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 24 Mei 2014

tips jika sakit belakang

Assalamualaikum... Selamat pagi kawan2. Baru jam 1.24pagi pun. Ehehe.... Saya belum tidur, marathon lipat pakaian sambil tunggu suami pulang.

Bila tengah malam begini, kepenatan seharian bekerja Kita selalu diganggu rasa sakit tulang, sakit sendi, penat pinggang, kebas2 kaki kan... Macam orang mengandung plak.

Meh, amalkan tips ini;
1. Baring lurus, pejam mata & bayangkan yang indah2 selama 2-3 minit
2. Jangan mengeluh, tapi lawan rasa sakit itu. Gosok bahagian yang sakit & sebut perkataan yang positif contohnya "selesanya badan Ak pagi Ne"
3. Buat senaman ringan
4. Gosok balsam di tempat sakit
5. Ambil 4 biji ostematrix Shaklee sebelum tidur.

Hah! Ostematrix? Apa tu?



Ne la ostematrix yang saya selalu ambil 4 biji sebelum tidur. Bila ambil Ne, rasa selesa sangat bangun tido. Masalah sembelit saya totally gone & sakit2 badan pun jarang walaupun kurang rehat. Memang awesome. 

Jom ikhtiar dengan ostematrix. Mohon pada Allah agar kesihatan Kita sentiasa terpelihara... Amin...

Ashikin, 0139867967, FB: Nor Ashikin Azahari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan