_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 8 Mei 2014

Anak sihat

assalamualaikum kawan2....syukur sgt2 sy dapat mencoretkan sesuatu untuk tatapan kawan2 semua. saya cuma ingin mengajak kawan2 berkongsi sesuatu dengan saya tentang perkembangan anak2...

saya mempunyai sepasang cahaya mata yang berusia antara 2-3tahun...Alhamdulillah kedua2nya sihat, tiada penyakit serius, sangat aktif, dan boleh memberi respons yang baik apabila kita berinteraksi dgn mereka.


apa yang merisaukan saya adalah tabiat pemakanan anak2... pelbagai gaya dipujuk, disuapkan tetapi kadang2 sesuap dua yang berjaya... tapi itu dulu... sekarang Alhamdulillah semua nya semakin berhasil. anak2 saya makin berselera makan terutamanya si abang yang sangat gemarkan MEALSHAKES Shaklee...


kedua2 vitamin ini sudah saya amalkan untuk permata hati saya... jadi kawan2, sama2 kita sediakan pemakanan yg terbaik utk 'amanah Allah' ini.. semoga anak2 kita membesar dgn sihat n menjadi anak yang soleh n solehah..amin

ibu rizqy & zahra
 ashikin, 0139867967



Tiada ulasan:

Catat Ulasan