_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 27 September 2014

Krim Herbal Blend

Assalmualaikum kawan-kawan.

 teringat saya pada sorang kawan... bukan main dia gembira bila krim ne keluar di pasaran. saya pun teringin juga kan mengetahui asbab si kawan ne melompat-lompat kegembiraan.

rupa-rupanya krim ne sangat best. kenapa? semua ahli keluarga boleh menggunakannya. saya sikit pun tidak menyesal menggunakan krim ne. sudahla harganya murah, hanya RM27.50 untuk 1 tiub, saya sekeluarga dah pakai krim ne lebih 2 bulan. bayangkan sebelum ne krim untuk ruam anak2 dah mencecah rm15, utk gigitan serangga krim M bharga rm10, untuk tumit kaki saya yang pecah, untuk gatal2 anak2 memang lebih RM50 sebulan... haaaa sekarang dah ada krim multi purpose ne senang. jimat belanja. hihihi









 jom kawan-kawan... buatlah pilihan bijak untuk kegunaan kita sekeluarga.

anak2 ceria, ibu bapa gembira, keluarga bahagia....

shikin & hafiz, 0139867967




2 ulasan:

  1. Krim Herbal Blend memang Terbaik!!
    artikel yang menarik...:)-

    BalasPadam
  2. Krim HB memang wajib ada di rumah saya...memang best sangat krim serbaguna ni...

    BalasPadam