_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 2 November 2014

Keahlian percuma?????

Salam kawan2. . lama tak bersua kan? Apa khabar semua? Saya doakan semua sahabat saya sentiasa sihat & dilindungiNya walau di mana kalian berada.

Ok pagi Ne topik Kita "bagaimana nak dapat keahlian percuma dalam Shaklee"

Haaaaa ramai yang tertanya-tanya. Kononnya tak cukup duit nak join Shaklee. Jangan risau... Mudah sangat kalau anda takda modal RM65 tu. Banyak sangat caranya..



Bukan anda yang kena beli semua Ne. Pm saya, nanti saya tunjukkan jalan. Bulan Ne special jugak. 1 jalan lagi untuk dapatkan keahlian percuma....





Meh cepat2 pm saya. Saya hanya nak fokus pada 3-5 orang sahaja bulan ini untuk dibantu. Jommmmmm.....


Mulakan hari ini supaya kita tidak membazir waktu yang ada....

 Shikin & Hafeeyz,
 Your Magic Mentor
 0139867967






3 ulasan:

  1. jangan ragu2 jadi ahli shaklee kerana takkan rugi
    malah untung lagi ada....:)-

    BalasPadam
  2. free membership ni sangatlah best:). all d best coordinator shikin

    BalasPadam
  3. Shaklee terbaik... Selamat, semulajadi & berkesan.

    BalasPadam