_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 5 November 2014

Omega Guard untuk anak-anak


Salam kawan2. Semangat bangun kul 1 pagi nak update blog & blog walking.. Tengok anak2 syurga tidur, teringat saya dengan vitamin2 dorang. Jom Kita share apa2 yang patut untuk anak2 yang tengah membesar Ne.

Saya rasa sangat bersalah tau pada anak2... Disebabkan kerja kadang2 masa dengan dorang sangat limited. Makan pakai dorang ala kadar. Semua serah pada pengasuh. Takut sangat kasih sayang dorang lebih pada ibu ayah pengasuh. Sebab tu saya berusaha bersungguh-sungguh untuk menyediakan yang terbaik buat anak2.

Haaaa.... Sebab utama saya buat Shaklee. Sebab saya nak WAHM... Besarkan anak2 depan mata. InsyaAllah kawan2 tolong doakan saya.

Seterusnya sebab saya nak berikan suplemen terbaik untuk anak2 saya. Suplemen yang berkesan, Selamat & semulajadi.

Di sini saya nak share sedikit perkongsian mengenai Omega Guard Shaklee. Tak sia-sia saya mengambil omega sepanjang menyusukan anak. Si Abang yang tak menyusu badan saya direct bagi dia telan. Picit kapsul & terus ke mulut dorang. Saya perhatikan kedua2 anak saya "cepat tangkap". Seawal usia 2tahun, dorang bleh ikut & hafal zikir2 di Astro Oasis. Nampak tulisan, zikir belum start dia dah sebut tu zikir apa. Mudahan la ini sebagai permulaan yang baik untuk anak2 syurga saya. 

Setakat Ne dulu. Jom layan sharing2 kawan2 saya mengenai omega. Bulan Ne promosi Omega tau. Jangan lepaskan peluang.... Seisi keluarga perlukan omega Ne. Cakap je tak guna tau. Kalau sayang, bagila bukti. Terus angkut 1 set 6+1 utk parents, isteri/suami & anak2 ^_^

 Shikin & Hafeeyz|0139867967|
Your Magic Mentor
















































2 ulasan:

  1. Betul shikin..mmg nampak perbezaan kalau anak makan omega..bukan setakat dari pemikiran..kesihatan pun berbeza..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syukur Kita diberi kesedaran awal untuk menyediakan suplemen yang terbaik buat tumbesaran anak2... Tq Master Ju sudi singgah ke Teratak hamba ^_^

      Padam