_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 25 September 2014

Syukur, alhamdulillah

Assalamualaikum kawan-kawan.

 Syukur ke hadrat ilahi, saya dapat bertemu lagi dengan anda di Alam Maya ini. Satu nikmat yang terindah buat Kita yang bergelar HambaNya.
 Sesungguhnya kita khalifah terhebat.semoga
 Kita sentiasa istiqamah dalam melaksanakan tangungjawab & ibadah kepada Allah. Jom zikir, 

La ilahailla Allah, subhanalahh, alhamdulillah, Allahu Akbar.

Sayang kamu,

Shikin 0139867967




Tiada ulasan:

Catat Ulasan