_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 20 September 2014

Atasi migrain bersama b-complex shaklee

Assalamualaikum...Salam sejahtera kawan2....

sejak semalam saya diserang migraine..saya Cuba bertahan, relax, ambil 4biji ostematrix sebelum tidur dengan harapan migraine saya sembuh pagine...

Tapi Allah masih menguji... Malam tadi anak2 meragam. Tidur saya terganggu. Pagi ini masih lagi berlarutan. Bila sarapan, mual-mual macam alahan dulu menyerang lagi.. Diam-diam dalam hati kecil saya fight dengan perasaan sendiri. Saya tak nak dikalahkan oleh perasaan sendiri.saya mesti kuat!!!!

Ujian seterusnya botol susu anak hilang. Puas mencari diseluruh pelosok dalam rumah... Kepala makin sakit. Saya ambil 2 bj vitalea & 2 biji bcomplex... Alhamdulillah macam dilempar buang sakit kepala yang ditanggung dari malam tadi.

Allahuakbar....semoga dipermudahkan pencarian botol susu anakku!!!

Anda yang mempunyai masalah migrain seperti saya, jangan sesekali biarkan ia berlarutan. Jom ikhtiar bersama vitamin Shaklee...

Shikin, your magic mentor

0139867967
























3 ulasan:

  1. Setuju. 2nd pregnancy ni saya kena migrain waktu kandungan berusia 8 bulan....mmg sakit...nak makan ubat2 biasa takut akan kesannya kepada baby...so...saya amalkan B Complex. Alhamdulillah...mmg best!!

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, setelah mengamalkan set migrain....saya sudah kembali pulih seperti biasa...tidak lagi bergantung kepada ubat P*****l semata-mata....

    BalasPadam