_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 5 September 2014

Shaklee Effect #1

Assalamualaikum & Salam sejahtera...

Ampun beribu-ribu ampun kerana terlampau lama saya menyepi. Bukan niat saya untuk melarikan diri daripada kalian semua. Alhamdulillah saya dianugerahi amanah Allah yang ketiga. Hamil Kali Ne buat saya lebih 'pelik' berbanding sebelum2 ini. Pening & mual bila mengadap semua gajet. Mujurla tak berpanjangan.... Master Nur Zahirah cakap ngan saya "alasanmu je tu".... Nasibla, kena sentap ngn nenek begitu. Hihi...

Ok, Shaklee effect pada diri saya sekeluarga;

1. Buat kami lebih menghargai kesihatan kami sekeluarga & insan sekeliling

2. Buat poket kami lebih terisi berbanding dahulu cukup2 makan

3. Kami mempunyai lebih ruang untuk 'member I'

Alhamdulillah... Syukur....

Anda ingin rasai apa yang saya rasa? Jom sertai kami... Saya sedia membantu anda.

Shikin & Hafiz, 0139867967
 Your Magic Mentor
FB : Nor Ashikin Azahari


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan