_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 10 Januari 2016

The Power Of Now!

Sikap kita biasanya suka bertangguh kan... sikap ini sebenarnya adalah sikap yang akan memakan diri sendiri. kadang-kadang kita stress berdepan dengan tanggungjawab sendiri gara-gara bertangguh. (ingatan buat diri sendiri...huhuhu)


Mulai hari ini, jom kita sama-sama bergerak. Amalkan 3M ini. 




3 M: 

Mulakan sekarang, 
Mulakan dengan diri sendiri, 
Mulakan dengan yang lebih mudah dan sederhana.


Moga kita semua dalam redha Allah. Saya sayang anda semua.



Shikin & Hafyz
0139867967

1 ulasan: