_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 2 Januari 2016

Promosi Shaklee Januari 2016

Pembukaan tahun 2016 yang terbaik dari Shaklee. Pertama dapat berita set YES Shaklee masih diteruskan. vitalea untuk kanak-kanak dan zinc pulak promo. Lepas tu dapat lagi berita promosi Vivix beli 6 free 1. Memang melompat ke bulan terus lah. 
 
Sebabnya saya memang berharap sangat bulan ni promosi Vivix, sebab stok vivix yang saya beli tahun lepas habis dah. (Rasa macam beli banyakkkkkk dah, tapi cepat benar habis). Vivix ni memang high demand, saya sendiri kena minum setiap hari.

 Yang penting, saya kena war-warkan kat blog saya sebab kat luar sana ramai yang memang suka gile Vivix dan Zinc ni. Antara khasiat utama Vivix  adalah detoks darah dan anti aging serta penawar 1001 penyakit. Hanya yang dah rasa tahu bestnya tonik ajaib ni. Okey takmo cerita panjang.. korang nak tahu pasal Vivix. klik vivix Shaklee
  
 
Senarai Promosi Shaklee Januari 2016
Meraikan 2016, Shaklee buat promosi berikut iaitu...
  • Vivix Beli 6 Percuma 1
  • Vivix Beli 2 Diskaun 5%
  • Zinc complex Beli 3 Percuma 1
  • Vitalea for children Beli 3 Percuma 1
  • Set kesihatan YES masih diteruskan iaitu
  1. Set Kehamilan Diskaun 5%
  2. Set Berpantang @ Ibu Menyusu diskaun 5%
  3. Set healthy Fitness Diskaun 5%
  4. Set health Young (2 botol Vivix Diskaun 5%)
 
Saya kongsikan di sini senarai promosi vitamin Shaklee pada tahun baru Januari 2016. Yang paling best tentulah adalah promosi Vivix Shaklee.  Bagi yang ingin mendapatkan vivix secara terus, boleh sms @ wasap saya, 0139867967
 
credit: kak rokiah
 
Salam Sayang, 
Shikin & Hafyz

2 ulasan: