_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 4 Januari 2016

Selamat kembali ke sekolah 2016

Assalamualaikum...




Sesi persekolahan untuk 2016 telah bermula... kami para guru berbesar hati menyambut kedatangan anak-anak didik kami. Semoga dipermudahkan urusan kami semua. Insya|allah saya akan terus menulis & berkongsi tentang segalanya di sini bersama anda.



Antara tugas besar saya tahun ini...

1. Guru kelas Tingkatan 1 Amanah
2. Guru Data Kokurikulum
3. Penyelaras rumah sukan
4. AJK Unit 3K (Landskap & Mural)
5. Naib Bendahari Koperasi SMKJP Berhad


Salam sayang,
Shikin & Hafyz
0139867967
SID Shaklee 883799





2 ulasan: