_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 30 Julai 2013

Testimonial ESP



Dalam posting ni, saya nak ambil peluang untuk share beberapa testimoni customer saya yang telah berjaya meningkatkan production setelah mengambil ESP. Bukan kata minum ESP ne untuk bf jer tau, puasa pun kekal bertenaga sampai petang bila ambil ESP time sahur.. MasyaAllah penangan ESP…

Testimoni 1 : ambil ESP n alfalfa sebab xda susu walaupun dah 5hari bsalin… lagi haru biru,anak sulung umur 2 tahun lebih pun masih bkenan nak bf…



 Testimoni 2 : ambil ESP... susu xbanyak & anak meragam bila tido malam


 

“wasalam. Akak minum ESP susu jadi pekat & cepat penuh susu. 2jam mesti rasa penuh. Tadi akak pam dapat 4oz.. c baby pun ndak banyak ragam, mungkin kenyang dia… syukurlah”



Testimoni 3 : ambil ESP & set kesuburan..puasa lebih tenaga ;-)





Testimoni 4 : ambil ESP & set mengandung…masalah sembelit & lemah sepanjang puasa




Haaa..ibu2. Skarang anda yakin x dengan saya? Bukan saya reka cerita tau! Kalau ibu2 nak lagi banyak cerita penyusuan, ibu2 klik sini… ne cerita mommy saya… testimoni 4 : "dulu dapat 40z je, skrg mmg leh dpt smpai 110z"…cerita sayalah tu..cerita zaman dulu2  ;-)



Apa yg penting dari testimoni2 ni... set penyusuan SHAKLEE seperti ESP + Alfalfa mmg sgt membantu dalam penyusuan dan dalam masa yang sama usaha seperti direct feeding, pumping, minum air putih banyak dan mengelakkan stress adalah sangat penting untuk kita jaga terutamanya ibu berkerjaya seperti saya.

Jika ibu2 ingin mencuba sambil mendapatkan kosultansi percuma dan tips hebat dari saya, hubungi saya sekarang untuk pakej hebat basic for breastfeeding di 013-9867967 @ pm di FB saya Nor Ashikin Azahari.

Gud luck ibu-ibu… Salam 22 Ramadhan 1434H


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan