_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 16 Julai 2013

Set Penyusuan Eksklusif Buat Ibu...

 

 Salam sayang buat semua wanita bergelar ibu yang sedang membaca blog saya hari ini.Tentu anda tertanya-tanya kenapa saya begitu teruja untuk bercerita tentang SHAKLEE di mana2 jua saya berada. Bagaimana saya jatuh hati dengan Shaklee? Saya sudah mempunyai 2 cahaya mata..anak yang sulung dulu, Allahuakbar saya diuji olehNya, anak saya tidak dapat menyusu dengan baik disebabkan oleh cleft lips (sumbing bibir). Hanya Allah yang tahu perasaan saya ketika itu....mahu menyusukan anak, susu pun tiada, anak lagi cleft..saya redha...


Apabila mengandungkan anak kedua (8bulan), saya & suami nekad menggunakan flight ke Kota Kinabalu, untuk operation bibir anak kesayangan kami.. hanya Allah tempat saya bergantung... selamatkan anak2 kami... risiko kan 8 bulan naik flight... saya pasang niat, saya akan berikan yg terbaik untuk anak2 kami.


Setelah melahirkan puteri kedua, sekali lagi Allah menguji saya...Tiada sedikit pun air susu yang keluar.. si puteri menangis meminta susu. nurse plak tidak bagi fm. suami beli fm tapi c puteri masih lagi menangis..mintak disusukan. Puas saya cuba segala cara/petua yang disarankan, mahu jugak saya cucuk pakai jarum di cik b supaya cepat susu keluar tapi xdapat... Gagal lagi. & akhirnya saya google di internet ttg set penyusuan. Alhamdulillah saya bertemu dengan Mommy Shidah yang banyak membantu, menyarankan apa yang terbaik untuk saya. tanpa berfikir panjang, saya borong ESP & set penyusuan Full Pack..




Hasilnya dengan izin Allah seminggu saya dapt kumpulkan stok EBM saya sebanyak 144oz untuk ditinggalkan kepada bonda d Terengganu yang membantu menjaga si puteri ketika saya pulang mengajar di Tawau...


renungan bersama….


"Syarikat susu formula saling berlumba untuk menghasilkan susu yang kaya dengan pelbagai vitamin namun sedarkah kita ianya tidak mampu untuk menandingi cairan emas susu ibu, anugerah Allah SWT yang terbaik buat si manja?"



Sebaik-baik testimoni adalah dari diri-sendiri. Cubalah vitamin SEMULAJADI anda hari ini!

Pm saya dan saya akan bantu anda untuk membuat pilihan mengikut keperluan dan bajet yang anda ada.



 Kenapa perlu Shaklee?


Setelah merasai manfaat dari pengambilan  beberapa supplement serta vitamin lain secara konsisten, selain dari penghasilan susu yang semakin banyak, saya dapati berlaku banyak perubahan pada badan saya in term of kesihatan dan sebagainya. Antara bonus yang saya rasai ialah...

  • Lebih bertenaga dan tidak mudah letih

  • Mood yang lebih baik dan tidak mudah stress

  • Berat badan kembali ke berat badan sebelum saya mengandungkan anak pertama

  • Tidak mudah jatuh sakit

  • Kulit wajah semakin canti..hihik

Jawapan saya kepada soalan Mengapa Shaklee?  Setelah merasai manfaatnya, saya merasakan sudah tiba masanya untuk saya berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan lebih ramai orang di luar sana.Terdapat pelbagai pilihan supplement utk set ibu mengandung, set ibu menyusu, set kesuburan, set kombo puasa, set bagi mereka yang mementingkan kesihatan, kecantikan, berpantang, dsb. Nantikan artikel2 menarik daripada saya. Sila kembali atau follow blog saya untuk lebih info di masa akan datang. Sebarang cadangan utk penambahbaikan adalah dialu-alukan.


Cepat hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma mengenai supplement yg bukan sahaja akan disesuaikan dgn keperluan tubuh anda, malahan juga memenuhi bajet yang anda miliki! Menarik kan! Hubungi saya SEGERA untuk kesihatan anda sekeluarga..


Supplement NATURAL adalah pilihan saya!

Katakan Tidak kepada sintetik! Tidak kepada yang ada pewarna! & Tidak kepada perisa tambahan!



Hubungi saya

 


Nor Ashikin Azahari

Shaklee Independent Distributor

ID : 883799

013-9867967

kaklaa84@gmail.com


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan