_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 25 Ogos 2015

Vivix Shaklee... Ikhtiar terbaik buat insan tersayang


Saya pilih vivix!!!


Kajian makmal membuktikan bahawa Vivix secara positif memberi kesan kepada semua empat mekanisme penuaan selular serta:

Membantu melindungi dan membaiki DNA selular

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0oKtEgHa1Hmv7x4wO8idUU_5MaDYP1A72xxis6JhKaolxdcAmd9y_UsJp3uJ081IsO7nQrsqFst11LJ8FYfJkJM1jezwErcabae7tZrC4AqsWuN4W8And5ceALpUwsi_4Y5gieGE6blc/s1600/Resveratrol+VIVIX.jpg 
Secara positif memberi kesan kepada pengatur-pengatur genetik yang membantu melawan penuaan selular

Mengggalakkan biogenesis mitokondria, yang membantu meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel

Mengurangkan pembentukan protein AGE yang boleh tersumbat sel anda

Menyokong kesihatan jantung dan fungsi kardiovaskular

Menyokong kesihatan otak

Menyokong sistem imun yang kuat
Awet muda

Antioksidan untuk melawan radikal bebas



Notakaki: dalam banyak2 pilihan vitamin Shaklee, saya pilih Vivix


https://ecs7.tokopedia.net/img/product-1/2015/4/8/11093149/11093149_0ac359be-ddd8-11e4-b147-775187772fba.jpg

 
credit to PM Cery
Segalanya disini
my blog : www.mamafaiz.com
my IG : https://instagram.com/rempahratus/
Shikn & Hafyz,0139867967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan