_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 25 Ogos 2015

Kulit Cantik & Gebu bersama ESP Shaklee

Assalamualaikum...selamat pagi. Dah sarapan ke belum? saya dah minum ESP Shaklee... Hihi


Korang tahu tak, kalau paras protin rendah boleh menjejaskan pelbagai hormon dan pengawal2 lain dalam proses badan. Tu yang kulit menjadi berminyak, mengelupas, berbintik perang, jerawat, jeragat, dan masalah2 lain. Protin penting kepada kulit kerana kulit sendiri adalah protin,
Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protin soya yang berkualiti tinggi!
Patutlah rata2 yang konsisten amalkan 3sudu besar ESP setiap hari, mengakui efek yang menakjubkan kat kulit..pejal,tegang,licin.


Jelessss takkk.. Jadi jangan mengelat ambil ESP setiap hari tau. Efek bukan sehari dua, kena konsisten setiap hari.

ESP bukan untuk cantik, untuk menyusu je tau... banyak lagi yang ESP boleh bantu korang.




haaaa.... tunggu apalagi. kalau dah lama simpan ESP di almari, cepat2 bancuh. kalau lum ada, bleh contact saya sekarang sebelum anda terlewat menikmati keistimewaan ESP ini.

jumpa lagi kawan2.... luv uols.

shikin & hafyz, 013.9867.967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan