_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 25 Ogos 2015

Get Clean Home Shaklee terbaik!!!!


Apa khabar semua ibu gojes di luar sana? Mesti tengah sibuk di dapur kan. Saya sekejap lagi baru masuk dapur... Menu simple & cepat; Nasi putih, sup kaki ayam, ayam goreng & sayur sawi... paling lama pun setengah jam je. hihi...
Kalau kat dapur...dah masak2... kena mencuci periuk belanga, pinggan mangkuk bagaikan...penat. pastu tengah hari nakk masuk mengajar lagi... ne cerita saya la. so, saya kena la ligat setiap pagi sambil2 urus 3 amanah Allah pada saya. Saya xda pembantu. Hanya Allah & suami sumber kekuatan saya. Maid saya di dapur cuma set Get Clean Shaklee.




kalau nak pilih 'maid' untuk bantu kita kat dapur tu, pilihlah yang selamat tak bertoksin, lembut di kulit, dan menjimatkan.. Saya dah lama pilih basic h dan dishwash Shaklee...


Alamakk Shaklee lagi. Ala bukan sajer nak promote Shaklee ni tapi sebab seriusss bestt sangat.
Sayangilah kulit tangan kita. Walaupun 24jam kita cuci dapur cuci rumah, cuci segala macam, tapi tangan tetap mulus. Pastu harga pun saaaaangat lah berbaloi. Beza sangat dengan waktu saya guna yang pencuci biasa2 tuuuu.

Ini semua kisah benar bukan saya reka. Mana nak dapat lahai pembantu dapur gini. Harga jimat, kulit lembut, 1001 fungsi, powerful tapi selamat mesra alam. Saaaaayanggg sangat!!



Notakaki: Kebanyakn bahan pencuci serbaguna memanglah sangatlah powerful TAPI kandungan toksinnya tinggi wehh. Boleh mengganggu hormon.

Jadi,inilah set pilihan saya sekeluarga...yang penting selamat bagi saya sekeluarga.



credit buat PM Cery
Segalanya disini
my blog : www.mamafaiz.com
my IG : https://instagram.com/rempahratus/

boleh contact saya untuk order...

shikin & hafyz, SID 883799
0139867967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan