_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 7 Ogos 2015

Apa Promosi Shaklee Ogos 2015?


Mungkin ada yang tertanya-tanya apa agaknya promosi Shaklee Ogos 2015, kan? Macam tak ada apa-apa promosi produk seperti kebiasaannya. Betul ke tak ada promosi?

Memang tiada lagi promosi beli  6 percuma 1 tapi ternyata Shaklee telah pun menyediakan kejutan hebat buat para pengedar (ahli) Shaklee seluruh Malaysia. Ia promosi dalam bentuk yang sangat berbeza tetapi mengujakan para pengguna setia Shaklee!


Promosi Shaklee Ogos 2015

Berbeza dengan bulan-bulan sebelum ini, tiada sebarang promosi “Beli 6 PERCUMA 1″ untuk produk terpilih sepanjang Ogos 2015. Tetapi, ada beberapa promosi lain yang masih berlangsung iaitu :

1) Vita-Lea for Children - Beli 3 PERCUMA 1

Multivitamin lengkap yang boleh dikunyah dan sesuai diberikan kepada anak-anak bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.

2) Promosi YES PACK! yang menawarkan diskaun 5% daripada harga biasa buat semua ahli.

Set Promosi Shaklee Mei 2015-Oktober 2015 YES Wellness Pack

Terdapat EMPAT set istimewa dalam YES Wellness Sets ini.

      o Healthy Prenatal (Set Ibu Hamil) : 
         untuk ibu mengandung/ibu hamil 
 
      o Healthy Postnatal (Set Ibu Bersalin dan Menyusukan Anak) :
         untuk ibu-ibu bersalin, berpantang dan menyusukan anak

      o Healthy Fitness (Set Kurus) :  
         untuk pengurusan berat badan yang sihat/Anda bebas memilih mana-mana dua perisa Cinch Shake Mix yang diminati; perisa Coklat, Vanilla ataupun Latte!

      o Healthy Young Living (Set Awet Muda) : 
        untuk memelihara kesihatan dan juga antipenuaan (cegah penuaan terlalu awal)
      

Dan sempena ulangtahun Vita-Lea yang ke-100 juga, Shaklee menawarkan pemberian Vita-Lea Iron Formula SECARA PERCUMA kepada semua yang mendaftar sebagai ahli sepanjang bulan Mei hingga Oktober 2015 dengan pembelian minima sebarang produk Shaklee!! Jadi, lagi berbaloi sebenarnya bila anda dapatkan YES PACK dan menjadi ahli; boleh dapat kedua-dua tawaran DISKAUN 5% + sebotol Vita-Lea PERCUMA!

3) Rewards Up Bonanza untuk semua ahli Shaklee yang telah berdaftar sebelum Ogos 2015 (keahlian sebelum 31 Julai, 2015)*

PALING BEST bulan ini Shaklee telah pun menyediakan kejutan hebat berbentuk /rewards/ yang menarik untuk semua ahli Shaklee samada anda aktif menjual ataupun anda memilih untuk makan sendiri sahaja.

Tawaran ini memberikan kita berpeluang untuk mendapat hadiah produk sehingga maksima 6 produk Shaklee PERCUMA!!!! Siapa tak nak FREE VITAMIN kan? Tapi ia bergantung kepada nilai /sales/ masing-masing juga. Makin tinggi jumlahnya, makin banyaklah /rewards/ yang menanti!

Boleh hubungi penaja (/uplines/) masing-masing untuk mengetahui  terma dan syaratnya ya.

Jadi, apa tunggu lagi, cepat-cepat hubungi kami seperti di bawah untuk dapatkan promosi Shaklee Ogos 2015 nie ya. Yang nak  jana side-income dengan Shaklee pun sangat dialu-alukan.

Let`s GET SHAKLEE TODAY!

salam sayang,
Shikin & Hafiz, 883799
0139867967


Tiada ulasan:

Catat Ulasan