_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 9 Februari 2014

Mohon Kemaafan

Salam kawan-kawan...

saya mohon ampun & kemaafan sebab terlalu lama saya menyepi drpd mengupdate blog ne. Saya terpaksa utamakan tugas2 di sekolah & bukan bermaksud kalian tidak penting dalam hidup saya. Kepada yg ternanti2 kan entri terbaru drpd saya, tungguuuuu.....

Saya sayang anda semua, tanpa kalian siapalah saya. Semoga Allah merahmati usaha saya dalam membantu kalian..amiiiinnn,,,

Ashikin | 013-9867967 | FB: Nor Ashikin Azahari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan