_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 6 Jun 2016

Set Ramadhan untuk seisi keluarga

SAYA DAH BERSEDIA. ANDA PULA BAGAIMANA?
===========================

Esok dah mula berpuasa. Insyaallah kami 5 beranak akan mula berpuasa esok.


Kami sediakan suplimen asas yang kami perlu untuk seharian. 😀

Ni untuk 1 keluarga tau. Bukan kids saja. Bukan orang dewasa saja😀

Jika terlewat bangun untuk sahur pon...boleh ambil 5 produk ini😀

Jika nak berbuka tapi rasa nak kawal selera...boleh ambil ini juga😀

Mommies mesti suka kan?

Sebab takyah nak frust menonggeng jika terlewat bangun untuk sahur😀

Blended Shake campuran ESP, mealshakes, performance drink bersama kurma sangat awesome tau mommies.

Kids sangat sukakannya😀. Percayalah😀

#RamadhanBerkualiti
#LATTeam
#marvellousmommies

Hubungi saya di 013-9867967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan