_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 7 Jun 2016

Sakitnya Gastrik!!!


Penyakit Gastrik atau Gastritis merujuk kepada keradangan pada lapisan dinding perut.
Di dalam perut, terdapat satu lapisan mukus semulajadi yang melindungi dinding perut daripada bahan kimia berasid semulajadi yang sangat diperlukan untuk proses penghadaman makanan di dalam perut. Keradangan dinding perut berlaku apabila terdapat bahan asing yang menghakis lapisan mukus pelindung di permukaan perut.

Jika anda sering mengalami masalah perut berangin yang menyumbang kepada masalah gastrik, kita syorkan B Complex, Ostematrik dan ESP untuk membantu mengurangkan gejala ini.

ESP merupakan protein yang mempunyai index glisemik rendah yang membebaskan glukosa secara perlahan. Maka asid perut sentiasa mempunyai makanan untuk dicernakan dan ini boleh mengelak kepada masalah kembung dan gastrik.

B Complex dan Ostematrix pula disarankan kerana kandungan supplemen ini menyamai ubat gastrik yang dibekalkan doktor namun, ianya lebih semulajadi, tanpa pengawet, pewarna atau perasa tiruan.

Peppermint Ginger juga disarankan jika anda mengalami masalah angin yang teruk dan tidak terkawal.

Info lanjut boleh hubungi saya ditalian 013 9867967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan