_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 9 Disember 2013

Mealshakes makanan segera yang sihat untuk si manja

Apa khabar semua pembaca blog marvellousmommy... Harini saya nak berkongsi kisah anak2 saya bersama Mealshakes.. yg ni mmg faveret saya, customer2 saya dan rasanya mewakili majoriti ibu2 d Malaysia... hehe..ayat over claim.. Saya gelarkannya fastfood yg sihat.. haaa.. jangan keliru.. kalau fast food biasanya makanan segera yg kurang sihat.. tapi Mealshakes ni minuman segera yg berkhasiat...french vanila flavor.. . 'segera' disini bermaksud ianya segera diserap...  protin berkualiti tinggi dan mudah diserap dalam tubuh manusia dari kanak2 sehingga dewasa.. 
french vanila flavor..bau eskrem.. saaaaaangat bessssssttttttt
Memang rugi lah kalau tak beli mealshakes ne.... hihihi.. setin ni kalau sorang anak je yg consume, boleh bertahan dlm 2-3bulan..  Shelf life Mealshakes juga tak lama  (tempoh hayat expired). Ini utk menjamin kesegarannya, tapi tak rugi beli borong 5-6 tin.. Kenapa? sebab kalau satu keluarga consume (ibu,ayah, anak 2-3org) setin tu utk sbulan sahaja... So kalau amik borong boleh simpan stok setengah tahun.. or share2 dgn kwn2... Dan yg best lagi Mealshakes ni bukan sahaja kaya dgn protien dan kalsium.. tetapi juga kaya dgn vitamin penting terdapat dlm per serving Mealshakes .. Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic,  Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral2 penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, zinc.. 
Memang sesuai lah utk anak2 kesayangan saya si Rizqy & Zahra yg cerewet tak makan nasi, sayur dan buah, so far saya bagi dia sejak usia 1 tahun.. Alhamdulillah.. kulit nya cantik,  jarang demam, masalah sembelit Rizqy dah totally gone... bijak, tak overweight, pendek kata.. mmg best la.. pelaburan yg berbaloi... lagipun saya rasa harganya mampu milik.. semua org pun mampu memilikinya.. Kalau mampu bli mainan baju puluh2 ringgit. takkan mealshakes tak boleh.. ye tak.purata sbulan dlm rm20-rm30 sahaja..so no more excuses okay..... hihi


Nak cuba? harga pun sgt special. Hubungi saya sekarang di 013-9867967 utk tempahan ye :) atau pm segera di FB saya, Nor Ashikin Azahari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan