_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 7 Disember 2013

MENGAPA ESP PRODUK SHAKLEE YANG PALING HOT





Selamat pagi kawan2… Mesti semua melompat gembira sebab hari ne dah payday. Lepas raya memang biasala poket kering kan…hihik… Pagi ne saya nak sharing lagi, simple2 jer pasal ESP… Kater org Terengganu ‘nok peringat’ maksudnya nak ingatkan kawan2 tentang specialnya ESP Shaklee ne… Memang best sangat tau…







Keistimewaan:
  • syarikat pertama cipta makanan protein berasaskan kacang soya
  • bebas laktosa
  • non-gmo
  • GI - rendah 39 makin tinggi GI, makin cepat peningkatan gula dalam darah
  • di bawah kawalan IPP
  • dipantau ketat dari proses tanaman hingga sampai ke pengguna
  • menggunakan makmal Shaklee sendiri untuk memastikan keberkesanan di samping kajian pihak ketiga yang tiada kepentingan dalam shaklee
  • Genisten + Daidzen (Isoplavones)
  • ESP=12 x susu, 4x telur, 6x roti, 2x daging menyebabkan kurang lapar
FUNGSI
  • Diet
  • kulit cantik
  • preggy
  • bf
  • memori
  • kencing manis      

Nak cuba? harga pun sgt special. Hubungi saya sekarang di 013-9867967 utk tempahan ye :) atau pm segera di FB saya, Nor Ashikin Azahari

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

by Aishah Nin (sharing dr FB MamaFaiz & Jutawan2 Shaklee)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan