_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 20 Ogos 2013

Salam Syawal....

Salam Syawal buat semua... Maafkan saya sebab dah lama x menulis d blog ne... lama sungguh bercuti raya, maklumlah beraya d dua negeri...mmg bercuti sakan lah... Hari raya pertama n kedua saya sekeluarga di Tawau, then raya ketiga bersambung di Terengganu lagi... mmg syoklah.hihi. sampaila habis cuti sekolah...sbb tu saya baru timbul ne.

Apa yang saya nak share pun masih lagi beratur dalam kepala otak ne... berebut2 nak keluar tapi tersumbat.. jem...tepu sungguh otak ne nak berfikir...banyak betul lemak2 time raya hai tue mungkin... jadi, sekadar renungan bersama, saya cuma nak tinggalkan kawan2 dengan foto ini...

credit : kata-hikmah-islam





Semoga kita semua tergolong di kalangan hambaNya yang tidak malu untuk bersujud & berdoa kepadaNya...amin... salam sayang daripada saya sekeluarga, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan