_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 3 Ogos 2013

Nikmati hari-hari kehamilan anda bersama set hamil Shaklee ;-)



Tahnaiah, anda hamil! Bermula saat ini, ibu2 perlu get ready untuk melalui satu pengalaman yang unik iaitu melalui fasa kehamilan & seterusnya bergelar ibu. Pengalaman semasa hamil bukan mudah ya ibu2…bermacam-macam dugaan yang Allah akan berikan kepada kita antaranya perasaan yang bercampur aduk, adakalanya kita happy, keliru, saspens, teruja, murung, sensitive & lain2 lagi… itu baru bhg perasaan, nanti dah masuk perubahan fizikal, ada lagi ibu2 yang merungut…badan naik mendadak, mengah, penat, xlarat buat semua kerja… memang la ibu2, kita mengandung semakin hari semakin lemah…sebab tu la kita perlu makan suplemen untuk membantu kita cergas & sihat sepanjang kehamilan.

 Selain itu, suami jgn ambil mudah tau… saat ini lah suami kena banyak menyokong isteri..bukan sekadar sokong & tolong tengok jer dari jauh..jaga betul2 pemakanan, kesihatan, persekitaran, pemeriksaan kandungan & yang paling penting, DOA suami sgt penting untuk memastikan kesejahteraan ibu2 & baby kalian…

Dengan itu, suami jangan fikir panjang lagi.. dari saat awal kehamilan ne la, anda wajib hadiahkan isteri SET HAMIL SHAKLEE ne buat permaisuri hati anda… tanda sayang & cintanya anda terhadap isteri…mesti terharu isteri anda menerima hadiah ne…jom, baca lebih detail berkenaan set hamil ne…

Ini merupakan set basic untuk ibu mengandung trimester 1. Vitamin2 ini adalah vitamin yang berasaskan iron, asid folik, kalsium dan protein. Ia amat penting untuk kesihatan bayi dan ibu2. Untuk buah hati tersayang, pasti suami tidak teragak-agak untuk memberikan yang terbaik kan? Insya ALLAH, baby sihat, sempurna dan gebu dengan izin ALLAH :) & ibu2 pun akan melalui saat2 indah ne dengan sihat & bahagia.



Berikut adalah fungsi setiap vitamin yang terkandung dalam SET HAMIL SHAKLEE…

1.       ESP –Energizing Soy Protein

ESP merupakan HOT SELLING PRODUCT!!! ESP amat digemari oleh mommies. Kenapa?
ESP menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Ibu hamil kan mudah lapar.. so dengan adanya ESP ni boleh membantu rasa lapar tu sehingga waktu makan yang rutin.

2.       Vita-lea Iron Formula
Vita-Lea ini mengandungi multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Ia sangat membantu dalam pembentukkan sel - sel darah merah. Dengan pengambilan ini, ibu mommies tidak perlu lagi mengambil Obimin. 

3.       Ostematrix
Kalsium sangat penting untuk ibu hamil kerana ia dapat membantu membina darah, membina tulang dan saraf. Terutama kepada ibu hamil yang kerap terjadinya kramp kaki. Pilihan buat ibu hamil yang tidak suka minum SUSU!!

4.       B-Complex
Vitamin B Complex Shakee mempunyai 8 jenis vitamin B iaitu seperti B1, B2, B3, B6, Biotin, asid pantotenik, asid folic dan B12 yang membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Ia juga membantu pembentukkan sel darah merah didalam tubuh. Sangat bagus bagi ibu hamil yang kerap mengalami "morning sickness".


Jadi ibu & ayah2 semua.. jangan ragu ragu dengan set hamil ini kerana ianya mmg terbukti memberikan banyak faedah dan kebaikan kepada ibu2 semua. Nak cuba? harga pun sgt special. Hubungi saya sekarang di 013-9867967 utk tempahan ye :) atau pm laju2 di FB saya, Nor Ashikin Azahari


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan