_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 1 Ogos 2013

Promosi bulan Ogos- Buy 6 Free 1 Advanced Joint Health Tablets (AJHT) from Shaklee



 


AJHT ni sesuai sgt utk yg ada masalah sendi..bukan orang tua jer yg sakit2 sendi ne tau… org muda pun… biasalah kita sekarang terlampau terdedah dengan aktiviti lasak, makan tak berpantang, macam2lah… nah, bulan ni promo AJHT, boleh la order sebotol… harga beza lebih kurang rm40 tau…rugi x order skrang. Kalau ambik 2 botol ker, 3 botol ker, 4 ker, 5 ker @ trus 6 botol lagi jimat.dapat lagi sebotol percuma... buat stok time harga murah.. Shaklee pun bg jaminan.. seawal 5 hari dah nampak kesannya..... so memang ptt beli n buat stok sebelum stok AJHT ne licin di HQ.. AJHT adalah supplemen yang selamat.dan dihasilkan secara organik. Tiada lagi injection direct ke kaki & tiada lagi ubat sakit sendi yg mesti dimakan seumur hidup. Pm saya sekarang, 0139867967



Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.


SMS saya malam ne tau...saya nak proceed order ne...0139867967.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan