_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 18 Oktober 2018

Youth Perfecting Skin Toner

Youth Perfecting Skin Toner memang best giler.

Alhamdulillah saya dah pakai Youth Perfecting Skin Toner ni hampir sebulan lebih.


Apa yang boleh dikatakan, hasilnya sungguh awesomeee.

Guna sikit je, tak banyak pon. Tapi kesan dia wow sangat!


Sel kulit mati memang habisss licin dibuang. Kulit yang rasa tak best sebelum ni pon mulus saja elok berseri.

Ia umpama double cleansing selepas dicuci dengan Youth Gel Oil Cleanser.

Kiranya kulit wajah dicuci 2 kali.

Masa pakai toner tu bukan main lagi masih ada hitam hitam di kapas. Kiranya ada lagi sel mati terlepas pandang haa.

Siapa yang selalu ada masalah malas nak guna toner tu boleh cuba Youth Perfecting Skin Toner ni okeh.

Senang sangat. Dan sangat cepat. Jimat pon jimat.

Kulit kita pon rasa segar giler. Freshhhh merecik habiss.

Liang pori mengecil takde dah nampak sebesar besar alam macam sebelum ni. Hehe.

Baunya wangi hasil dari tumbuhan semulajadi, bukannya bahan kimia mahupon wangian tau.

Syok habis bila guna tu. Rasa macam princess sangat tau ☺️

Jom tengok testimoni2 Youth Perfecting Skin Toner



Haaaa best kan. Meh roger2 kalau uolssss nak try cleanser & Toner Youth ne ya.

Shikin 013.986.7967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan