_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 18 Oktober 2018

Polifenol & Vivix Shaklee


Polifenol memang agak famous sekarang ni.
Pernah dengar kan?, yang orang amalkan untuk tingkatkan kesihatan, reverse aging (Awet muda), elak keradangan dalaman, kesihatan jantung, maintain healthy sugar level, maintain kolesterol level yang sihat dan banyak lagi.





Polifenol adalah bahan kimia (fitokimia) yang Allah jadikan dalam buah buah dan sayuran untuk lindung tumbuhan tu. Lindung dari rosak oleh pencemaran, alam sekitar yang kurang selamat seperti racun dan serangga.


Contoh Anggur Muscadine dalam Vivix. Ia berupaya 'heal' diri sendiri bila kulit buah ni terkoyak. Biasanya burung burung akan patuk buah ni masa di pokok lagi, buah yang dipatuk akan 'merawat luka' tu sebab kalau kita tengok muscadine grape ni kadang kadang nampak 'parut'  patuk burung tu.

Anggur Muscadine ni bukan macam anggur biasa ditanam ada kain tutup yang hitam tu lindung tu. Memang open space, kadang tumbuh liar je. Anggur ni memang tahan lasak.

Balik pada Polifenol.
Kalau korang search manfaat Polifenol untuk kesihatan memang banyak.

Antaranya :
+ kesihatan jantung
+ maintain paras gula yang sihat
+ maintain paras kolesterol yang sihat
+ Elak keradangan sel yang menyebabkan banyak penyakit
+ Tingkatkan Tenaga / energy Booster
+ Kulit cantik


Bila semua sihat, kuat, cantik >> awet muda.
Tu sebab ramai orang cakap Vivix ni Tonik Awet Muda. Ia bermula dari dalaman. Dulu orang kalut cari Resveratrol untuk awet muda.

Tapi kalau korang amalkan Vivix, vivix adalah 10 kali ganda lebih baik dari Resveratrol. Ni kajian tau, bukan main petik.


VIVIX = Resveratrol + 15 jenis Polifenol  = tu sebab POWER 💪💪💪

1 sudu sehari je = Resveratrol + 15 jenis Polifenol tu.

BEST KAN VIVIX :)


Love Vivix...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan