_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 3 November 2016

Selamat tinggal, sayang.

Assalamualaikum. Rindu nak menulis sesuatu di sini tapi masih banyak tugas yang saya perlu dahulukan.

Hari ini hari terakhir kami bersama. Marah tanda sayang...tegur tanda kasih. tak pernah sekalipun kami seorang guru marah kerana benci.



Semoga perpisahan kali ini tidak berakhir di sini. Jumpa lagi ya anak-anak ibu tahun 2017. semoga kalian semua dilindungi Allah.

Allah Ya Rahman, Ya Rahim... lindungilah mereka...kasihi mereka... sesungguhnya mereka lah anak2 harapan kami...

Aaminn ya rabbal aalamin.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan