_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 6 September 2015

cinch tea,booster tenaga segera.

Assalamualaikum kawan2... cinch tea korang pernah rasa tak? booster tenaga segera tau. mengantuk & lemau pun boleh jadi segar lepas minum ne secawan...selamat jugak untuk ibu menyusukan anak.

sarapan yang buat mata saya terus segar bugar...



isi kandungan cinch tea

ne pulak testimonial yang dikongsi oleh sahabat2 saya yang pernah minum tea super special ne



jom uols...sangat berbaloi tau beli teh ne berbanding beli rokok @ handbag mahal2..hihi

Shikin & Hafeeyz,0139867967

Tiada ulasan:

Catat Ulasan