_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 19 April 2015

Set Kesuburan Pilihan Ramai...

Assalamualaikum... Terasa syukur menerima berita kehamilan kawan-kawan yang amalkan set kesuburan Shaklee. Walaupun sudah hampir 4-6tahun usia perkahwinan, harapan untuk memiliki Cahaya mata sendiri tidak pernah pudar.

Set kesuburan Shaklee terdiri daripada;

Gla, B-complex & alfalfa untuk isteri

Zinc, coqhealth& vit-E untuk suami


tawakkal hanya kepada Allah... Suplemen hanya asbab.SAya sedia membantu anda bila2 masa. Konsultasi percuma teristimewa buat anda.

 Semoga Allah merahmati ikatan perkahwinan Kita semua hingga ke akhir hayat insyaAllah ke syurga Ilahi. amin







Shikin  0139867967

Cod Tawau & Kuala Terengganu


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan