_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 16 November 2013

Untuk Bakal Pengantin / Raja Sehari - Kecantikan itu bermula dari dalam.

Cuti sekolah dah mula...Jemputan kawin pun dah menimbun di rumah kan. haaa... buat para pengantin, jgn terlampau teruja dgn produk2 kecantikan pakai pagi ne, petang dah licin jerawat di muka... kecantikan bermula dari dalam tau sebenarnya. Jom baca ne....karangan kak Laila buat bakal pengantin.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Siapa tak nak kelihatan cantik di hari perkahwinan? hmmm, takde rasanya. Hari bersejarah ini, pastinya akan diabadikan dalam hidup - pengalaman seumur hidup kan. Kenangan pasti akan disimpan hingga ke anak cucu. Lumrah manusia suka akan kecantikan. kalau tak cantik dimata orang lain, mesti nak rasa cantik dimata dan dihati pasangan kannnn? Saya percaya kecantikan itu bermula dari dalaman. Tak guna jugak, pakai make up cantik-cantik tapi bila nak tidur, dirumah, kita buang make up nampak segala cela.... eh! eh! kang pasangan ingat orang lain! hihihi... so, biar lah cantik dikala make-up pengantin, cantik juga bila tak make up! Original gitu... :).

credit

Bagaimana nak nampak cantik berseri meskipun make-up ditanggalkan? Ya, ianya bermula dari dalam! Seperti yang kita tahu, kebanyakkan masalah jerawat ketika remaja berlaku kerana perubahan hormon. Ya, pasti ada penyelesaiannya. Supplement dibawah dicadangkan untuk pengantin perempuan, membantu badan kekal sihat & menstabilkan hormon.

Bagi yang bekerja terutama bakal suami, pastinya anda perlukan tenaga berterusan dan sentiasa kekal cergas dan sihat - Nampak hebat dipejabat, Hebat di samping isteri & keluarga.



secara ringkasnya manfaat stiap vitamin :

Vitalea Mengandungi 28 nutrien termasuk 12 jenis vitamin dan 7 galian, memberi tenaga, mengelakkan badan lesu.
Vitamin C membentuk kolegen, meningkatkan imun sistem badan, melicinkan kulit.
B Complex
membantu mengawal aktiviti kelenjar minyak pada wajah dan ianya sangat penting untuk membantu mood yang baik juga mengelakkan wajah kusam tak bermaya. Vitamin E melindungi kulit dari serangan radikal bebas dan melindungi kulit kita dari pancaran sinar UV merbahaya. Ianya juga bagus untuk tenaga lelaki. GLA complex, paling best menstabilkan hormon, menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri, memperlahankan proses penuaan, mencantikan rambut dan kuku serta membantu membakar lemak dan menghasikan badan lebih langsing!

Disamping itu minumlah air kosong yang cukup, banyakkan buah-buahan dan sayur.


Dapatkan set di atas dengan konsultasi percuma sekarang.

Hubungi saya :

Email Yahoo :sayaeqin84@ yahoo.com
Gmail : kaklaa84@ gmail.com
Call: 013-9867967
FB: Nor Ashikin Azahari

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan