_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 6 November 2013

Cinch pun sodap....kalo nak diet

Salam ceria buat semua.. harini saya tak dpt tulis panjang. sebab nak lap rumah yang berhabuk sbb kerja pembaikpulihan (btul ke word ni) semlm. Pagi ni saya hanya nak share pengalaman2 manis pengguna supplemen sahaja..Berikut saya petik kata2 Yana dlm blognya di link ini
_____________________________________________________
".........nak cite ni..untuk pengetahuan semua, yana sekarang dalam proses mengecilkan badan.. dan yana consume cinch shake ini..dan alhamdulillah..kesannya amatttt memberangsangkan.... dalam masa 4 hari yana dah hilang 4kg berat badan...

mungkin ada yang anggap, biasa lah turun berat masa puasa ni...tapi tidak pada yana... yana TIDAK kehilangan berat badan langsung sepanjang berpuasa... tapi berat tu mantain je 73kg..! dan skrg sudah 69kg...!TAK SABAR NAK TURUN KE ANGKA 5 pulak..! doakan yana ye kawan2..."





_________________________________________________________________________________________________________

........Saya pasti ramai yang teruja.. Wow.. makan ape tu sampai turun 4kg dlm 4hari... Jawapannya: bukan pil kurus yer dan mengikut kata yana, beliau bukan sekadar minum Cinch Shaklee Shake. Ada lagi yang anda tak tahu..hehe..





Cinch Shake..adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%... Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam, tauhu,
pm saya, shikin 0139867967
FB : Nor Ashikin Azahari
SID 883799

Tiada ulasan:

Catat Ulasan