_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 11 Mei 2016

KONFLIK IBU #1: PERLU KE BUAI ANAK?
=======================





Ada persoalan diberi pada saya.

"Perlu ke buai untuk anak saya?"

Kami secara personal memang tak guna buai untuk anak-anak kami.

Sebab senang nak ke mana-mana.

Dalam flight takde buai. Dalam kereta takde buai.

Jadi kami nak elakkan dari terpaksa "susahkan diri" dengan terpaksa jadi buai pada anak-anak.

Mungkin ada yang selesa gunakan buai untuk anak-anak. Tapi tidak kami.

Pilihan masing-masing kan😀

#BreastfeedingAlert
#LAT fighters
#Master Zahiran&Hafizan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan