_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 2 Disember 2014

Terima kasih, suamiku....

Salam sahabat semua....entri ini mungkin cukup ringkas tapi saya mewakili semua isteri di dunia untuk mengucapkan jutaan terima kasih pada semua suami yang banyak berkorban jiwa dan raga sepanjang melayan kerenah isteri yang sedang hamil.
 

Seperti saya, banyak kerenah pelik & di luar jangkaan. Emosi tak stabil... Semua yang berlaku kadang-kadang merimaskan si suami... Syukur suamiku sangat memahami... Tq Abang... NoorMohd Hafiz bin Mohd Noor....

Semoga Allah merahmati pengorbanan suamiku... & semua insan bergelar suami...

Amin....










Tiada ulasan:

Catat Ulasan